افتخار میکنم روی نیمکت پرسپولیس هم Ù…ÛŒ نشینم

افتخار میکنم روی نیمکت پرسپولیس هم می نشینم




 

 


افتخار میکنم روی نیمکت پرسپولیس هم می نشینم


تاریخ : شنبه ،
31 تیر 1391

تصميم‌گيرنده نهايي درباره ترکيب تيم سرمربي است و من افتخار مي‌کنم روي نيمکت پرسپوليس مي‌نشينم.


مهدي مهدوي‌کيا درباره برتري يک بر صفر پرسپوليس مقابل صنعت‌نفت آبادان عنوان کرد: با توجه به شرايط آب و هوايي آبادان در نيمه اول بازي را اداره کرديم. در نيمه دوم هم بچه‌ها توانستند از موقعيت به دست آمده بهترين استفاده را کنند. مي‌خواهيم فصل گذشته را جبران کنيم و اين برد مي‌تواند از لحاظ روحي و رواني کمک بزرگي به ما کند.

به گزارش فارس ،وي درباره نيمکت‌نشيني‌اش گفت: نيمکت‌نشيني براي هر بازيکني هميشه سخت است ولي سرمربي تصميم مي‌گيرد چه بازيکني وارد زمين شود و يک بازيکن هم بايد احترام بگذارد.

مهدوي‌کيا اضافه کرد: من با افتخار روي نيمکت پرسپوليس مي‌نشينم و به همين دليل بازيکنان ديگر هم بايد شرايط را درک کنند که سرمربي تصميم‌گيرنده نهايي است که کدام بازيکن به ميدان برود. اميدوارم پرسپوليس امسال بدون حاشيه رو به جلو برود.

وي درباره دادن بازوبند کاپيتاني به جلال حسيني گفت: با توجه به اينکه من و علي کريمي در ترکيب اصلي نبوديم ژوزه پرسيد کاپيتان تيم چه کسي باشد. اگر بخواهيد بر حسب سابقه حساب کنيد دو بازيکن بودند ولي با توجه به صحبت‌هايي که با بازيکنان انجام شد به اين نتيجه رسيديم که يک بازيکن مستعد و ملي‌پوش کاپيتان پرسپوليس باشد که به نظرم بستن بازوبند به دستان سيد جلال کار بسيار خوبي بود. او تيم را به خوبي رهبري کرد.

مهدوي‌کيا درباره بازي روز سه شنبه مقابل فجرسپاسي تصريح کرد: تمام بازي‌ها براي ما سخت است و بايد براي برد به ميدان برويم. اميدوارم مسئولان فدراسيون با پيگيري‌هاي باشگاه کاري کنند که هواداران ما از ديدن بازي‌هاي پرسپوليس محروم نباشند. هر اتفاقي که افتاده براي گذشته است و انشاءلله ديگر تکرار نمي‌شود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل